Preveniți durerile de spate

Unul dintre elementele–cheie pentru a face față durerii de spate este mișcarea.
Iată câteva ponturi:

  • Stați drept. Mama dvs. avea dreptate: nu stați cu spatele încovoiat! Fiți foarte atent cum stați jos când lucrați, citiți, conduceți, mâncați sau vă uitați la televizor și gândiți-vă să țineți abdomenul încordat, umerii relaxați și corpul aliniat. Dacă stați la birou mare parte din zi, propuneți-vă din oră în oră să vă ridicați, să mergeți și să vă întindeți spatele în extensie (lăsând umerii să cadă ușor și arcuindu-vă spatele).
  • Întăriți-vă mușchii abdomenului. Pilates reprezintă una dintre cele mai bune tehnici pentru tonifierea abdomenului. Întărirea mușchilor abdominali va reduce presiunea exercitată pe spate și va face coloana dvs. vertebrală să fie mai stabilă. Căutați un centru sau o sală de fitness care oferă cursuri predate de instructori autorizați.
  • Faceți-vă încălzirea. Înainte de a vă antrena în mod viguros, încălziți-vă mușchii nefolosiți. Mușchii încălziți pot absorbi mai bine șocul. Mergeți repede sau alergați ușor timp de câteva minute sau încercați câteva exerciții de încălzire ușoară (îndoire laterală ușoară și extensii) înainte de un antrenament cardio sau de ridicat greutăți.
  • Antrenați-vă spatele stând întins pe burtă. Pentru a relaxa spatele după orice activitate care necesită multă aplecare, stați întins cu fața în jos, cu mâinile întinse pe lângă dvs. și cu fața în lateral. De asemenea, vă puteți împinge ușor în sus de umeri. Acest lucru menține curba normală a spatelui dvs. (pe care viața de zi cu zi face tot ce poate ca s-o inverseze).